Hong Kong-ban 2018. szeptemberében indult meg a mobil alapú azonnali fizetési szolgáltatás. Ezzel organikus növekedés mellett sikerült elérni az 50%-os lefedettséget. Boldogan használják ezt és az erre épülő szolgáltatásokat. A szolgáltatásban email és mobilszám is használható címzésre, valamint kidolgozott QR kódos szabvány is tartozik hozzá, ami a sima mobilokba épített kamerákkal működni tud.Magyarországon a bankok számára 2020. márciusában kötelezően bevezetésre kerül, (8 hónap késéssel) az azonnali fizetés. Az ügyfelek jóformán nem is fogják tudni, hogy ez megtörtént. A pénz küldése és megérkezése gyors ugyan, de szolgáltatások nem épülnek még rá. A másodlagos azonosítók regisztrációja és kezelése személyes jelenléttel oldható meg.
Forrás: https://www.scmp.com/business/banking-finance/article/3045893/hong-kong-hits-major-fintech-milestone-half-citysOrganikus vagy központilag vezérelt váltás?
Az ügyfelek csak nyernek a hallgatók meg hallgassák!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.